Film och utomhusmys

Mums mums. Gårdagskvällen vart bättre efter mitt inlägg, vi åt tacos och kollade på en gammal Bruce Willis film (Bandits) Den var faktiskt riktigt bra. Efter det spelade jag lite diablo innan jag hoppade in i duschen för att fräsha till sig inför sängdags. Zacke satt uppe hela natten till kl 06 imorse och spelade diablo.. =) 

Idag gick vi upp klockan 10 för att vid 11 tiden starta träningspasset. Det r faktiskt flest tjejer på våran träning vilket jag tycker är riktigt roligt annars brukar det bara vara ett par stycken tjejer i dom flesta kung fu grupper. Måste vara för att jag är så grym och inspererar dom..hahaha

Runt klockan två åkte vi ut till Nibble och la oss på ett täcke ute på gräsmattan sov en stund och hade det mysigt ända fram till sex. Å nu är det dags för att äta mat och spela lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0