packar

Idag har vi hämtat ut visumen och på onsdag åker vi.... BACK TO CHINA!!!

Så nu håller vi på att flytta ut ur lägenheten, vi ska flytta ut på lördag så sen ska vi sova i tält dom sista nätterna hehe =).. lite kyligt men vi har ju varandra så vi kan nog få det ganska hett.. ;)

Nu har jag hittat alla skivor jag behövde för att ominstallera datorn så imorgon ska vi få hjälp att fixa det. Måste kolla så jag kommer ihåg till nästa gång hur jag ska göra för att klara ut det själv.
Så nu ska jag ta och lägga upp lite fler bilder på mina smycken så jag har dom någonstans sen också eftersom dom kommer försvinna från datorn och jag har raderat dom från telefon redan...så...här kommer dom


shit det här var ju jobbigt och tog tid..nu orkar jag inte mer ska hoppa in i duschen
Puss å kram, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0