Sol och det vanliga

Så, idag skiner solen igen, härligt härligt. Då ska jag följa med när Zacke ska ut till Dalsjö och jobba så tar jag en promenad ner till vattnet för att sitta där i min ensamhet och ha det bra. Kanske bada lite om jag får lust men mest bara sola och möjligtvis läsa någonting bra.
Det blåser på ganska bra ute låter det som så det hade vart perfekt för att öva lite mer på mina surfnings tekniker. =) Var ute en dag med Fia och testade för första gången vindsurfning, eller för den delen vilken surfning som helst. Men den dagen blåste det knappt något så vi kom inte så långt, men det var nog lika bra det eftersom ingen av oss visste hur man svängde, det var rena turen att jag lyckades komma in mot land igen när jag var ute. Men eftersom jag kommer vara själv där nere vid vattnet så är det ingen bra ide att surfa runt, Zacke skulle bli så orolig då, visst e det gulligt! =)

Igår var vi upp till stan igen och tränade. Det var roligt men det gick inte så bra. =(  Var jätte seg i benen så jag lyckdes inte komma upp i luften så bra i hjulningen eller för att öva på twisten, så jag klarade ingen av dom...
Men på söndag ska vi upp igen så då kanske det går bättre (håller tummarna.)

Nu ringde Zackes klocka så snart är han uppe ur sängen så vi kan åka ut. Måste packa badkläderna eller jag kanske ska passa på att vara utan dom för att slippa dom vita underkläderna som sitter som en tattuering resten av året,minder snyggt!   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0