Blir bättre.

Idag var det en lyckad träning. Det funkade bra att tänka på att jag vill bli bäst. Eller egentligen tänkte jag på att jag inte ville att det skulle finnas en tjej som var snyggare än mig OCH bättre på wushu, och eftersom jag inte kan göra så mycket år utseendet så är det bara att satsa på wushun. Blir jämt så arg om det kommer en snygg tjej till träningen också är hon dessutom grym.. Sånt vill vi inte vara med om. Haha, Jag är väl kanske lite konstig men bara man hittar någonting som får en att träna hårt så tycker jag det är bra.

Det funkade faktiskt bra också, för första gången klarade jag 540 tornado till mabu. I och för sig en "tjejmabu" men ändå ganska stolt! Jippi jag blir bättre!! Det är sånna här stunder som man tränar för, när jag ser resultat!!

image218
Man skulle vara kines så hade jag säkert börjat när jag var liten, då kunde jag redan vart bäst. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0