börjar kanske bli vig

Imorse hade jag tydligen sovit klart innan jag ville. Vaknade strax efter 06:00 men låg kvar i sängen i hopp om att somna om. Vid sju när klockan ringde och jag fortfarande låg vaken hade jag vant mig med sängen och ville inte alls gå upp så jag låg kvar där i en halvtimme till. Sen insåg jag att det inte höll längre, var tvungen att gå upp, äta frukost och sen springa iväg till träningen.

Idag var vi några fler på träningen, två stycken som vart sjuka hade frisknat till.
Det var ett konstigt träningspass. Inte så att vi gjorde något skumt det var bara jag som kände mig...ja jag vet inte riktigt. Ena stunden hade jag ingen kraft alls och nästa kunde jag ta i jätte mycket. Gör ett hopp som jag kraschar, och tränarn säger att det är bra...??? VA? Försökte göra en waibai, kommer knappt 360 och sätter inte landningen och hon säger att den är bra....OK sure. Jag kanske hoppade högt eller nått annat som jag inte alls märkte själv.

Övade på att hoppa ut i spagat, något jag inte gjort på evigheter sen jag stäckte mig för kanske ett halvår sen. Men det gick bättre än förväntat, största problemet ligger i att komma upp igen. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0