Filmtittning och fettbränning.

Blev ingen gröt imorse eftersom jag missat att köpa mjölk, men det blev inhandlat efter träningen så då var det gröt time.
Satt vid datorn en stund och läste träningsbloggar, märkte att jag inte kan öppna någon blogg inne på "blogspot" så förmodligen har kineserna spärrat den sidan. Dom gör så med en del som dom inte vill att folk ska läsa. Skumt nog även wikipedia.

Sen tittade jag på Grey´s Anatomy, en serie som jag lånade av Kaan, riktigt bra faktiskt!
image225
Tre timmar efter grötätandet gick jag ut på en fettförbrännande promenad. Å det var riktigt fint väder så det var härligt! 

Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

tack så mycket för att du gillar min header ! (:
haha någon hade skrivit att den var äcklig, och det var så ANONYM som kommenterat det, haha. (:
vad gör du i Peking :O ?

2007-12-08 @ 00:20:51
URL: http://kidabouche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0