Hen lei

Imorse körde jag slut på mig själv.
Det var 5 stycken som kom till träningspasset, en av dom stod bredvid och gjorde inte något under grunderna för han är skadad. Så vi var fyra stycken, vilket gör att tempot är ganska högt. Grunderna tog 15minuter att köra, eftersom jag var först och tyckte det var lite kort tid så körde jag vidare med fler grunder. En bit in på hoppen blev det för mycket, min kropp ville inte riktigt göra som jag ville längre så då tog jag en koffeintablett. Klarade den sista arialen jag försökte sätta med tanken att jag inte får åka hem försen jag har klarat minst en varje dag i en hel vecka. =) Sen att jag ska klara en twist varje dag också var inget som fungerade idag då jag krashade alla helt till liggandes på mattan...

Form gjorde båda grupperna tillsammans, små bitar. Men man kan bli helt slut på det också, speciellt om man som jag har en ny form och inte kunnat köra hårt på länge för jag har haft fullt upp med att lyckas sätta ihop rätt rörelser på rätt plats. Men nu var tränarn på mig...SNABBARE, SNABBARE, SNABBARE!!!

Efter passet tränade jag spänst. Upp och ner på plintar, 7 st där varje är högre än den förra. Dom tre första varven spurtade jag efter jag var klar med alla hopp. Sen gjorde jag 10 varv då jag började om att hoppa på en gång, grymt jobbigt så bättre kondition behövs...


Kommentarer
Postat av: Emma

förstår inte hur du orkar träna så mycket som du gör...och så tiiiidigt! =) du är otroligt duktig.

2007-12-19 @ 04:14:03
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0