Humörsvängning

Kände mig pigg och glad när jag gick iväg till kvällsträningen. Kommer dit, stretchar lite smått och sen ska jag gå igenom svärd. Ställer mig på mattan, gör en snurr med svärdet och plötsligt rasade humöret i botten.

Jag hatar att vara dålig, det är något av det värsta jag vet... Tyvärr gör det mig på dåligt humör att känna mig sämst och då vill jag inte träna heller, så det är en riktigt ond cirkel. Jag vill inte träna för att jag är dålig, och jag är dålig för att jag inte tränar. Enda lösningen är att träna när det inte finns en enda människa i träningshallen, vilket är nästan aldrig. Fysade och stretchade istället en stund innan vi gick och åt.

Jag behöver ha Zacke här nu, så han kunde hålla om mig tills jag mår bra igen.... Kramar får mig alltid på bättre humör.
image230(AllPosters.com)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kolla inboxen så blir du nog på bättre humör =) Kraaaaaaam

2007-12-20 @ 17:04:35
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0