Morgonpass

Träningen gick väl helt ok. Ganska svag i ryggen efter att ha legat still i nästan tre dygn, sånt är aldrig bra även om det kan vara riktigt skönt ibland.

En sak som jag undrar om jag någonsin kommer bli bra på är svepen. Varför ska det vara så svårt att ha helt rakt ben?? Idag tog jag inget koffeinpiller, vet inte om det är någon vits att göra det på måndagar egentligen. Eftersom jag har vilat i två dagar så är kroppen ändå ganska seg och stel. Ondagar är bästa träningsdagen tycker jag, ja för grunderna då...eftersom vi inte har någon formträning så kan man satsa på att köra sig helt slut på grunderna.

Lite benträning efter passet bara på 50 och 60kg eftersom ryggen kändes lite. Sen tränade jag mage så det ska kännas bättre imorgon. Ribbstolen 10rep*2, fällkniven med böjda ben 10*2 sen statisk träning upp med benen och ryggen lite från marken så bara rumpan är i. Hade ingen klocka så det var bara att köra tills jag var trött och 5sek till. Å sist plankan åt båda hållen.

Kommentarer
Postat av: Emma

redan tränat??? my god. sov lite längre!! ;P ha en bra måndag! =)

2007-12-17 @ 05:29:37
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0