Packning

Nu har jag hjälpt Zacke att packa. Han var mindre bra på att lyckas själv.. =)
Lyckades inte ens på plats med allt innan väskan var full så det var bara att ta ut allt och börja om från början när jag tog över. Haha allt fick i alla plats, men jag blev helt slut.

Sist han skulle åka så vägrade jag ha något med hans packning att göra för jag ville verkligen inte att han skulle åka. Självklart vill jag ha kvar honom nu också men den här gången kommer jag förmodligen klara mig bättre. =) Min kära syster tycker inte heller att jag ska klara mig här borta själv men det är ju för att hon vill träffa mig så det är ju lite trevligt ändå.

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid älskling för sista gången på två månader.......

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0