So far so good.

Träningen gick bra precis som det brukar vara när jag och killen inte tränar tillsammans, men så tog jag en koffeintablett så det spelar in också. Klarade alla twistar och två hjulningar, måste bara lära mig att landa mjukare i twisten. Nu landar jag på rakt ben och foten blir kvar på samma ställe när kroppen snurrar vidare, vilket gör ganska ont. Så här ska dom se ut när jag är klar.. =)

Hade en ny tjej på träningen, hon är från england och ska bara vara här i två veckor. Tränar taiqi men har inte gjort något på ett år så det gick inte så jätte bra för henne idag och förmodligen kommer hon ha jätte ont imorgon. =)
Var även en ny kille där men han tittade bara, vet inte om han kommer träna något för han ska bara vara här en vecka. Men han sa att jag var bra och det är ju alltid skoj att höra.

Gick ganska bra med nacken idag, fick ha halsduk hela träningen. Gjorde väldigt ont i början av form träningen när det var dags att börja röra på den en massa men det blev bättre.

Ska försöka att inte sitta så mycket vid datorn idag eftersom det gör lite ont så jag håller upp axlarna alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0