Strong like a...like a cissi

Träningen gick fint. Värmde upp ordentligt, sprang 10min sen töjde jag ut musklerna i 20minuter innan det var dags att börja sparka.

En arial kändes jätte lätt, jag måste bara tänka på att göra dom snabbt så brukar det gå bra. Twisten var helt borta, kom knappt ihåg hur man gjorde dom idag. Hade jätte svårt för att få upp vänsterbenet, men jag gjorde en i alla fall, mindre bra men jag gjorde den.. Ska gå tillbaks om en stund och öva lite mer på hoppen hade jag tänkt.

Efter passet var det benträning, båda grupperna körde det tillsammans så vi delade in oss i två grupper för att det inte skulle bli så lång tids väntan mellan man körde. Min grupp började med vader (som jag hade träningsvärk i sen i måndags) brände ordentligt.

Ben värmde jag upp med 50kg, två set med 70kg, ett set med 80kg sen testade jag 90kg för första gången. Gjorde fem stycken men inte så djupa utan bara så dom främre musklerna jobbade, kändes mycket lättare än jag trodde det skulle göra. Tänk då vad lätt det hade vart om jag inte redan hade kört en massa. =) På fredag funderar jag på att testa 100kg om jag känner mig pigg och stark. Kaan lovade att köra på 120kg om jag gjorde 100. Shit låren känns ganska mycket nu, va coolt om jag skulle få träningsvärk i dom, var evigheter sen jag hade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0