Thinking about my destiny

Att det ska vara så svårt att veta vad man vill göra.
Just nu skulle jag kunna gå och äta, träna, vara social med dom andra i gruppen... Ändå finns det inte riktigt något jag vill göra.

Men det är bara saker för stunden. Sen finns det det stora hela.... Livet..
Helt plötsligt kom tanken på sjuksköterska, och senare barnmorska. Men jag vet att det bara är för att jag tittar en massa på Grey´s anatomy nu. =) Brukar bli så när jag ser en bra serie, då vill jag ha samma jobb som dom så egentligen vill jag nog inte bli det på riktigt. På Ally McBeals tid ville jag ju bli advokat.

Men jag tror jag har hittat något jag vill göra. Men först måste jag plugga upp mina betyg, så är det bara att hoppas jag kommer in efter det. Lite segt bara med en 2årig utbildning... Speciellt ekonomiskt, men jag kanske har kommit på något.

Så mycket som jag älskar att planera så kommer jag nog komma på många nya ideer innan det är dags för något. =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad vill du göra??

2007-12-11 @ 22:54:56
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0