training 8-10

Imorse var det segt. Blev aldrig riktigt varm och musklerna ville inte arbeta med full kraft, kändes som om det var fredag och jag redan hade tränat en hel vecka så det snart skulle vara helg och jag kunde få vila. Men två träningsdagar kvar innan dess.
Hjulningen satt idag också och jag börjar tro att jag kommer nå mitt mål med att klara den en hel vecka..=) Då vet jag att jag har den. Så måste jag börja jobba med hur den ser ut, jätte ful.

Får koncentrera mig på hjulningarna den här veckan men nästa måste jag verkligen få tillbaka twistarna igen. En snurrade jag för kort, nästa för långt och jag spänner inte alls benet det är tänkt att jag ska landa på. Men efter att Zacke åkte så finns det tyvärr ingen som är bra på dom så jag har ingen att titta på heller innan jag ska försöka. Svårare då.

Taolu träningen kändes bara som ett skämt. Första gången jag gjorde delar med den nya formen, blev inte rätt många gånger.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0