Träningspass

Har man sovigt dåligt, är lite sjuk, tar ett koffeinpiller och tränar hårt blir tydligen inte hjärtat allt för glad på en.
Men det var ingen fara eftersom det lugnade ner sig medans dom andra gjorde sitt innan det var min tur igen. I övrigt var träningen bra, var ganska vig och kände mig lätt i hoppen.
Waibai kom jag 720 med bara snurren och nästan 540 med spark, tornado lite över 540. Twisten kändes bra men spände inte ryggen vid landningen så jag satte i händerna, hjulningarna var inga problem.

Grodhopp, vikter och hoppa upp på plint efter passet sen massa stretching. Spagaten var ganska lätt, kom i alla fall ner åt båda hållen och kunde sitta där ett tag så imorgon kommer det vara riktigt stelt kan ja tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0