vår och julkänslor.

Kunde inte hålla emot. Säger att jag inte ska fira jul och lossas som om det inte är någon jul i år, så går jag runt och nynnar på julmusik för fullt..haha
Trots att solen skiner för fullt ute och det känns som vår i luften så lyckades julkänslan komma krypandes ändå.
Så nu spelar jag jul låtar på hög volym, målat naglarna röda och köpt ett rött hårband att ha på träningen imorgon. Städat rummet så det är fint och satt min snöbollsljus i lyktorna, så även om det inte ser så juligt ut med pynt och sånt så är det i alla fall fint.

Satte lite julpynt på Kaan, Amy, Jocke och Jakobs dörrar. Dom trodde att dom hade fått det från skolan för att dom gick på julfesten som var på skolan.. haha, det kan dom väl få tro.

Snart ska jag åka till wudaokou och äta pannkakor och imorgon på julafton kanske det blir IKEA för jag har hört att dom kanske ska ha julbord..mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0