Baby face

igår kväll när jag försökte somna började det klia jätte mycket i ansiktet och på armarna. Först fick jag för mig att vi behövde byta lakan, men jag insåg att det bara kliade där ja brukar vara väldigt torr och insåg sambandet. Oj vad jag var smart. =)

Smörjde i alla fall in mig med jätte mycket nattkräm och idag är jag mjuk som en bäbisrumpa i ansiktet..

På tal om bäbis så har jag hittat en som jag vill adoptera, eller tja bäbis och bäbis, han är tyvärr typ 19 år. Men han är så liten och söt, och skrattar precis som en bäbis, "Skatarn". Å så vill vi ju ha med honom till sverige så han kan lära ut wushu där, för det är han sjukt bra på. 
image201

Ganska suddig bild, den är klippt ur en film där han går igenom butterfly.

Nä dags för träning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0