Dags att vakna

Klockan är nu strax före sex på kvällen här och jag tyckte att det var dags för älskling att vakna. Han var jätte trött i kroppen efter träningen att han bara rasade ihop på sängen och somnade när vi kom hem.

=) Han är så söt när han sover och drägglar lite på kudden..hahaha, jämt när han vaknar tittar han på mig, ler och torkar sig om munnen.."oj då" och så lägger han sig nån annanstans eller vänder på kudden.
Men jag är knappast bättre själv, jag snarkar också säger han. Inte högt men det vet man ju aldrig om han säger bara för att inte vara elak. hihi

Humm undrar vad det ska bli för film ikväll då.. Jag har så stora problem i mitt liv.. haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Så lite så :)

2007-11-09 @ 11:04:34
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0