En vecka kvar.

Om en vecka åker min älskling tillbaka till Sverige. Så då kommer jag bli själv här i Kina i två månader, men än så länge känns det i alla fall bättre än sist då han åkte till kina själv och jag var kvar i sverige. Den gången klarade jag två veckor sen åkte jag efter honom.. haha.

Får se hur länge jag klarar mig nu. Nu känns det som om jag kommer klara mina två månader för den här gången är det faktiskt mitt val att vara kvar här själv, när han måste åka hem och jobba. Sist var det han som ville åka till Kina.

Zacke tror att jag är hemma till jul... Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vore ju skoj för din del om du klara hela tiden, men jag tror väl som zacke, typ jul eller nyår. haha

2007-11-27 @ 15:48:06
Postat av: Becca

Bara du vill så klarar du det :) Det är ju som jobbigast i början. Jag har klarat att vara borta från min pojkvän typ 2 månader, och det var faktiskt sjukt jobbigt. Men jag klarade det, och det är ju heelt underbart när man träffas sen igen ;D

2007-11-28 @ 13:57:38
URL: http://miimo.blogg.se
Postat av: Therese

Ja, elak som man är hoppas man ju att du inte klarar det och kommer hem sa man far träffa dig igen! ;)

2007-11-29 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0