Ensam

Nu har Zacke åkt iväg till hotellet och jag är själv här på rummet.
Får se hur det går att somna om det kommer kännas jätte tomt eller om det är skönt att tv.n inte är på när jag ska försöka somna. Haha

Nä det är klart att jag vill ha honom här!! Men förhoppningsvis är det inte lika svårt att somna som det var förut när vi hade en liten säng att dela på och han var borta, då känndes det jätte tomt och ensamt eftersom man var van att han låg så nära då. Här har vi två sängar bredvid varandra så förmodligen kommer det inte kännas lika öde nu när jag är van att ha mycket plats.
image115image116
Skumt att inte ha älskling i sängen men det är bäst jag vänjer mig lite tills december då han åker hem och jag ska vara själv ända till februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0