God Morgon!!

Låg en timme i sängen och vände och vred. Men jag kunde inte somna om. Nu är klockan 08:02 och jag gav upp.
Det började bli lite ljust redan vid sju och eftersom vi har hängt tvätt i hela fönstret så kan vi inte dra för gardinerna. =) Men det är ändå ganska skönt att gå upp så här tidigt på en söndag.

Är så mycket lättare att vakna när det är ljust ute..
Något ovan mot ljuset går jag ut på taket för att ta kort. att solen redan står så högt..
image77

image78
Funderar på om jag är för lat för att göra mig iordning idag, men eftersom jag ska iväg och kolla på öppningscermonin av VM så blir det nog till att sätta på lite maskara.. =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hehe, nej det kan jag hålla med dig om!

2007-11-11 @ 01:17:35
URL: http://nathaliemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0