Handlat

Så där ja, nu har jag ätit klart och tagit kort.
image150
väskan var dyrast på 209:- men så köpte jag den i en riktig affär också, skorna betalade jag 80:- för och kallingarna 10:- st. Vet ju att man kan få det billigare om man orkar hålla på men det orkar jag ju inte. En liknande väska hade jag kunnat fått betydligt billigare på en marknad, men förhoppningsvis så kommer den här att hålla längre. Tycker att det är bättre att köpa lite kvalitet saker också eftersom även dom är billigare här än i sverige.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jo det känns verkligen så ondöigt speciellt för mig som är student, då har jag inte råd att skicka presenter till folk jag aldrig träffar.

Väldigt snygg väska du köpt, var fick du tag på den?

2007-11-18 @ 10:40:14
URL: http://lacrima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0