Härligt!

Idag är det en sån här härlig höst dag. Blå himmel, lite lätt vind och massa massa löv. Inte särskillt kallt heller, vi kan gå utan jacka igen bara jag har halsduk eller annat mysigt.

Blev inte så jätte hård träning men vi rörde lite på oss i alla fall och "klickis" gav oss en teori på varför vi var så trötta. Att vi har tränat inför en tävling och nu när den var förbi så slappnade kroppen av igen och vi blir trötta. Tror helt klart att han har rätt. Men det var inte min tävling igår som min kropp slappnade av efter utan när zacke hade kört klart VM, då blev jag lugn igen. =)

image134Idag var vi ute och sparkade lite i löven, något kineser inte verkar göra, då dom tittar lite konstigt på oss. Måste vara något som ligger kvar sen vi var små, man ska sparka i löven på hösten..  =)
image135image136
Är det något kineser gillar så är det att ha massa små sittplatser här och var.

image138image139
Enda molnet på himmlen idag.. Och en lastbil full med frukt som står utanför skolan. Han säljer även bambu.

Kommentarer
Postat av: fiorella

Trevlig blogg du har :)

2007-11-17 @ 09:04:48
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0