Helg

Vaknade vid nio idag. Äntligen helg, va skönt! Vanligtvis tycker jag helger är jätte tråkiga men nu känns det i kroppen att det behövs. Vilket måste betyda att jag har tränat bra den här veckan.

Igårkväll när vi låg i sängen och va på väg att somna så ringde tidningen igen, hallå tidsskillnad!! Jo men dom visste faktiskt att klockan var mycket här men han var tvungen att få en bild på Zacke eftersom artickeln skulle vara inlämnad idag. Sörmlands nyheter var det. Så förmodligen kommer älskling att vara med i den om nån dag, så roligt!! Hoppas någon där hemma spar en kopia för jag vill se sen!
 
image58
Helg betyder inte bara vila, det betyder även att jag kan gå klädd hur jag vill och att jag kan sminka mig. Känns faktiskt bra att få göra sig lite snyggare ibland. =)
image59
Nu måste jag och Zacke iväg och ta lite bilder på honom, för idag kommer resten av svenska landslaget hit och dom ska skriva in sig på tävlingen så då behövdes det lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0