Helg

Så har det blivit helg igen. Mina stora planer för helgen gjorde jag igår när vi åt pizza. =)

Oj vilket spännande liv jag har, kanske inte. Men väldigt skönt i alla fall. det är ingen större vits att åka till en marknad på helgerna då flera miljoner kineser får för sig samma sak. Blir ganska trångt.

Men vi ska ut och köpa lite svärd, skor och träningsbyxor som ska skickas till sverige. Nästa termin ska våra avancerade nämligen få lära sig bredsvärd. Kommer bli så skoj, det är roligt att se när dom lär sig saker som vi trodde var omöjligt när dom kom och för första gången skulle försöka röra armarna åt olika håll, eller sparka med ett ben samtidigt som dom slår med den andra armen. Trodde inte att en sån sak kunde vara så svår, undrar om jag hade samma problem som nybörjare. Förmodligen.
image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0