Hutter, det är visst inte så kallt.

Här går jag runt och tycker det är jätte kallt. Sen får jag se en termometer och den visar på 7 plus. Kanske inte är så farligt ändå, men det är när det blåser det blir jobbigt. Läste att det låg runt 5-10 minus i sverige. Burr, där är det massa kläder som gäller kan jag tänka mig. 

Vi la ner skatarns pengar i hans jacka så han inte kunde låta bli att ta emot det. Vet att dom vill ha pengarna egentligen, dom vill bara inte ta emot pengar, så det här var bästa sättet. =) Är man så bra på något som skollaget är på wushu så måste dom ju kunna tjäna pengar på det, vilket inte funkar om dom vägrar ta emot pengarna...

Men allt löste sig och nu ska jag in i en varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0