Jackan

image83
Hade det vart lika lätt i verkligeheten att hitta dom här sakerna som det var att hitta bilderna så hade jag redan sprungit ut geneom dörren för att shoppa. Men så lätt är det inte i Peking. Fast en liknande jacka känns som ett måste just nu och jag får ta och bege mig till Zoo marknaden för att kolla om det går att hitta en sån inom en snar framtid. =)
Plus en snygg väska, alla mina väskor är kvar i sverige och här borta har jag bara en ryggsäck, varför en ryggsäck? Dom är inte särskillt snygga och jag kan väl lika gärna ha en sån här väska som träningsbag. Skorna kanske inte passar så jätte bra att ha på sig tillsammans med min vardagliga träningsklädsel men dom vill jag ha för helgerna när jag kan trycka in mig i ett par jeans..=)

Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

snygg väska

2007-11-11 @ 12:54:19
URL: http://somechatter.blogg.se
Postat av: emily

Hej hej
Sjukt snygg väska.. du skulle inte kunna maila mig ang var man kan köpa en sådan???
Kram Emily

2007-11-11 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0