Klar?

Tror faktiskt att jag är så gått som klar..

Hittade några saker i koden som har fel färger så om ni hittar nånting blått på min sida så kan ni gärna få höra av er och säga vart det är nånstans. För jag har ärligt talat ingen aning, och då är det svårt att veta vilken färg jag vill ha på det, när jag inte ens vet vad det är för något. =)

Zacke är på sjukhuset nu och kollar sitt hjärta inför VM. Alla tävlande är tvugna att ta EKG, blodtryck och nånting med pulsen. I onsdags var dom iväg till ett internationellt sjukhus nere bland alla ambasader men dom ville ha 3000RMB för att göra alla prover. Dom som jobbade där sa själv att det inte var en bra ide att göra testerna på det sjukhuset. Bara en massa rika diplomater som går dit om dom får någon allvarlig sjukdom. Eftersom alla läkare där är från andra länder så var allting väldigt dyrt. Men nu fick jag nyss ett SMS från älskling och han var klar med EKG. Idag åkte dom till ett distrikts sjukhus och där kostade det 20RMB att göra det.

Kommentarer
Postat av: Hoppetosssa

Tack, tack...jag behövde dom orden just nu =)

2007-11-08 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0