Major Michael Moberg

Idag är det fars dag, och jag kan varken ringa eller träffa honom, kan inte ringa utlandet(sverige) från min mobil, och det skulle vara hemskt dyrt att åka dit.

Så jag skickar ett mail och skriver lite här. =)
image79
Lite bilder från när mamma och pappa var och besökte mig i Peking. Dom turistade för fullt och pappsen hoppade upp på en av statyerna vid ming tomberna...även fast det står tydliga skyltar om att man inte får..haha Men det är min pappa det ett litet busfrö.. =)


Jätte många kramar till honom!! ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: lookoverhere

Peking vore inte fel att besöka alltså!:)

2007-11-11 @ 02:53:06
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0