Mer minne.

Eftersom första kortet jag köpte där fungerade så tänkte jag att det var lika bra att gå ner och köpa ett till.
Men den här gången försökte dom få mig till att betala mer. Det var nämligen en annan som kom och skulle hjälpa oss.

Kommer på många passande ord för hur kineser som säljer saker oftast är men inget som är bra att skriva.
Inte att nämna heller men tyvärr så får Zacke allt för ofta höra vad jag tycker och tänker om dom. Det här kortet var inte heller användbart på en gång, men det var inte låst. Stod att minnet var fullt, trots att det inte var något på kortet så jag kunde inte radera något och ilskan steg ganska snabbt. Ganska säkert att jag har ärft det av mamma. Minder uppskattat!

Värst är att det är Zacke som råkar ut för allt, så när kortet inte fungerade så gnällde jag på honom att han inte ville åka med mig till marknaden förut. Trots att jag inte ens själv orkade åka dit.
Sen hittade jag en funktion som hette formatera minneskort och snabbt kände jag hur elak jag hade vart.

Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0