Nya kläder

Idag var vi iväg till wudaokou igen och kollade i affärer, zacke skulle köpa lite fler Xbox spel och jag kan ju alltid tänka mig att koll på kläder.

Letar fortfarande efter den supersnygga jackan jag hittade på nätet och gärna vill hitta en liknande här. Men jag börjar ge upp lite och kommer kanske köpa den från nätet sen istället. Men först måste jag ge zoomarknaden en changs. Den är ju väldigt stor och har jag tur så kanske jackan finns där.

Men inne i lotus centers sport affärer hittad jag en tröja och ett par byxor.
image179
Nu ska jag ut och springa lite i dom så får vi se om dom är bra. =)

Kommentarer
Postat av: L

Tack för kommentaren:) Jo, motivationen behövs..och på sätt och vis har jag den..men ändå inte. Vet inte riktigt vad det är som stoppar mig, JAG VILL JU SÅ GÄRNA BLI SMAL! Vad står ivägen?:/

2007-11-25 @ 10:50:37
URL: http://tugga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0