ojoj beställa mat IGEN

Jaha så var det dags för middag, Zacke har inte kommit tillbaka och han vet inte när han kommer så jag tar och beställer till rummet igen, va dåligt både lunch och middag tar jag hemkört.
Nu testade jag något nytt, får se om jag ens får rätt men det tror jag. Tycker att det är ganska svårt att säga 40 och 70 låter ganska lika på kinesiska. Sishi eller qishi, lättare att höra skillnaden när någon annan pratar, för även om det låter helt rätt i mitt huvud när jag säger vissa saker så kan kineserna se ut som stora frågetecken..hahaha

Men jag beställde nått som heter fried salmon+potato cake.... spännande.
Attans nu vart jag jätte sugen på sushi, åååå.  Jaja får väl bli middag imorgon, för den restaurangen öppnar inte försen 17.00 så lunch kan det inte bli.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Det låter ju galet gott :D Bor du i Kina? Kolt!

2007-11-10 @ 12:08:27
URL: http://SoosB.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0