över och allt är bra igen.

Som alla mina arga stunder så gick den där över ganska snabbt. Lite musik, skugga på ögonbrynen, maskara, läppglans och jag var som en ny människa..haha

Satte på min min nya jacka som är super varm, hade bara t-shirt under och tyckte det var väldigt varmt, SKÖNT! Så gick jag bort till hallen och stretchade, körde mage och lekte lite.

Oj vad hög jag tyckte musiken var nu när jag kom tillbaka och startade den igen.
Zacke åkte till wudaokou för att fixa saker till xboxet han köpte för nån dag sen och självklar McDonalds när han ändå är där. Jag ska ha en QP, om det är så dom heter, och en liten hamburgare Zacke brukar ta en BM och två eller tre hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0