Pain

Ja det känns ju helt klart i kroppen att vi har haft lov i två veckor. Träningsvärk.

Men det är skönt att träna igen, å resten av veckan har vi en kille från skollaget som tränar oss för vår riktiga tränare är borta på nått. Men han rättar mycket mer så vi tycker bara att det är bra. Tror faktiskt att jag har mina arialer nu för jag klara dom idag oxå, hur skönt som helst. Men vi filmade lite idag och igår så jag har sett hur dom ser ut å dom är inte så jätte snygga, men jag klara dom å nu är det inte ens två veckor kvar tills vi ska tävla, hoppas bara jag klarar den då också..

Men jag vart faktiskt glad när jag såg mig själv köra... har ju bara sett hur jag var för 3-2 år sen..hahah å det var inte särskillt bra, men det har faktiskt blivit förbättring!! Är så glad. =)
mmm, marabou. Kan inte ta bilder på allt för nära håll, får nog zooma istället
Hallen som vi tränar i nu.
Lite wushu folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0