phuuu

Ok det är lugnt.

Dom ville intervjuva på kinesiska och så bra pratar jag inte att jag klarar en intervju även om jag fattar vad dom säger så kan jag inte svara så bra. =)

Så jag lurade hit Kaan som skulle prata med dom istället.. haha, Men han visste inte vad han skulle svara på frågorna, så då kommer dom som först sagt till träningen imorgon och filmar och prata med folk.
*slappnar av igen*
Men oj vad fint rummet blev på nolltid. Haha

Jaha då måste det alltså gå bra på träningen imorgon, men det gör det säkert när vi vet att vi blir filmade.
Men Kaan sa att dom inte fick filma honom. Han tycker nog inte om att vara med på film, vill väl bli bättre först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0