Redan nervös

Klockan är 22.08 och jag är nervös inför Zackes tävling imorgon. Funderar på när jag ska gå upp, kan ju inte komma sent och jag vet inte hur mycket trafik det är.

Kanske borde lägga fram allt jag ska ha imorgon redan nu, kläder, kameran, ok det var visst inte så mycket. Hoppas det går bra för honom, att han klarar alla sina hopp och inte tappar svärdet. Han har med att han kastar upp svärdet i ruften och gör en rullning på mattan och sen fångar det igen. Så den är jag väldigt nervös över även fast han nästan aldrig har tappat svärdet där..

Shit! Nä nu måste jag in i en varm dusch och försöka lugna ner mig.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0