Redan sen

Nämnde att jag fuskar med 3 timmars mat intervallen. Nu är jag sen med 1.5 timme sen mellanmålet och jag har ingen aning om vad jag ska äta. Har för den delen ingen lust heller.
Så vad gör man när det inte finns någon insperation alls? Jo man går bort till cafeterian och äter det vanliga, gongbao. SUCK!!

Sen måste Zacke åka iväg till hotellet han ska bo på. Alla tävlanden måste nämligen bo på hotell nu under vm. Han har inte haft någon lust tidigare och har inte det nu heller men eftersom han tävlar imorgon bitti och bussen till tävlingen går från hotellet så måste han ju dit.

Värst är väl att han bor ihop med Magnus där borta. Inte så att han är otrevlig eller nått, ungås gärna med honom när han är vaken men ibland när han sover blir han lite läskig, skriker och går runt. Hoppas på att det inte händer inatt för Zacke måste få sova ordentligt.

Jaja, måste väl äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0