Running, running

Ja man kanske måste ta sig ut och röra lite på sig idag, så jag inte är helt förslappad imorgon när träningen börjar igen.
Också känns det bättre att springa sig helt slut, hoppa in i en varm dusch och göra sig lite snygg innan jag drar iväg för att se om det finns något man kan köpa i wu dao kou före det är sushi dags.

Skulle ju gärna vilja köpa Loreals true match mineralpowder.
image84
Sist jag tänkte göra det så visade det sig att färgerna var helt olika här än vad dom var på internet, och då hade jag inte orken att kolla vilken jag behövde. Och frågar man dom som jobbar där så säger dom bara att jag ska ha den ljusaste, visst jag är ganska ljus i hyn men eftersom kineser är helt galna i att vara bleka och tycker det är jätta snyggt så vet man aldrig om dom säger det bara för att göra mig så vit som möjligt, så idag ska jag testa. Tror att det kommer bli den näst ljusaste.

Så...springa var det ja.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så mkt och lycka till! :)

2007-11-11 @ 08:19:41
URL: http://sabinadimetros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar också min bakgrund ;) Haha! Lite självgod! Hhe! Ja usch, skola på en sönda fy! Ha det fint!

2007-11-11 @ 08:34:36
Postat av: Kristine

Det var jag som skrev det ;)

2007-11-11 @ 08:35:06
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0