Så sitter man här igen

Städade lite i garderoben och flyttade undan alla jackor som nu är för kalla för att gå i ute. oj vad mycket jackor jag samlar på mig. Kommer behöva en hel garderob till dom sen när jag kommer hem igen. Städade rummet och sen kom jag på att jag inte vart inne på facebook på evigheter. Men så tycker jag inte att det är så bra som alla andra verkar tycka.

Zacke ligger och sover middag. Vet inte vad jag ska hitta på. Visst ja måste nog fixa till wushu hemsidan, var en som hörde av sig och sa att vi inte har någon kontaktinfo..oops har nog råkat tagit bort den när jag försökt gjort den bättre..hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha kung fu =)

2007-11-22 @ 07:21:47
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0