säkring

Igår nä älskling skulle hoppa in i duschen så gick säkringen när han försökte tända lampan. Eftersom jag redan hade duschat och inte orkade klä på mig igen så fick han välja om vi skulle vara utan el resten av kvällen eller om han skulle fixa det, vi var utan el.

Inte mig emot för det var ändå dags att sova, blev tända ljus och jag slapp att tv,n var på. Hur skönt som hellst.
image147

Så imorse när jag vaknade strax före 8 så knatade jag ut i hallen och fixade säkringen. När jag kom tillbaka var alla lampor tända, tvn var på och zacke hade blivit väckt. Hihi oops kanske skulle kollat att allt var avstängt innan jag satta på strömmen igen. =)

Men ingen skada skedd nu ligger han och sussar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0