sampler

Idag har jag fysat lite på morgonen och sen suttit vid datorn i stort sett hela dan. Har gjort ett litet videoklipp och lagt upp på hemsidan. Första gången jag la upp det och bads Zacke testa om det funka på hans dator så märkte vi att jag hade stavat hans namn med ck, är ju så van när man skirver zacke. Så då fick jag göra om det och nu håller jag på och laddar upp den igen. Men nu är det inte så jätte lång tid kvar tills den e klar. SKÖNT!! =)
Synd bara att man inte hade några nyare filmer att göra klippet från, allt är från 2005 å jag är inte särskillt bra.. Hoppas jag har blivit bättre..haha
ååå nu vart det klart. Så nu är den bara att ladda ner från
www.gnestawushu.se


Snart ska vi iväg till Kro´s och beställa pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0