Sämst av alla

Även denna morgon fick det bli en måltidsersättning till frukost. Men jag gillar dom eftersom jag känner mig mätt utan att få känslan av att magen är full, vilket är väldigt bra innan träning.

Idag gick det lite bättre att träna, men waibai känns som om dom aldrig kommer bli bra. Sparka högre, sparka högre, sparka högre!! TACK FÖR TIPSET!! Jag tror jag har hört det förut, och jag försöker faktiskt. Lyckas jag någon gång sparka tillräckligt högt så tro inte att dom säger att det är bra. Nä, SNABBARE är komentaren jag får då. Eller hoppa högre.

Jaja bara att fortsätta nöta, det har faktiskt hänt att tränarn har sagt att jag är bra. Men det går ändå inte att komma undan dessa dagar då jag känner mig värdelös på wushu. Alla har dom faktiskt, man kan inte alltid vara nöjd. Även dom som är bäst i världen känner sig ju jätte dåliga vissa dagar, då är det inte så konstigt att lilla jag känner så också. Men jag är glad, så det är inte så illa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0