Smitning.

Att folk ofta hittar på ursäkter för att inte behöva träna.

Jag kan ärligt säga att jag också känner av skador eller huvudvärk mycket mer på dagar då jag inte alls har någon lust att träna men Schweizarn på vår träning lossades ha jätte ont idag, vilket dom flesta av oss tror bara var för att han inte ville tävla. =)

Han gick nämligen helt normalt både igår och tidigt imorse, sen helt plötsligt utan att ha gjort någont började han halta jätte mycket när han gick fram till vår tränare och sa att han måste gå till sjukan.. haha.. Strax efter såg Martin honom små springa lite för att hinna med hissen upp till sitt rum. Behöver jag påpeka att han inte haltade något??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0