snaskit

Efter träningen gick vi ner under matsalen där alla klädaffärer och mataffären ligger.
Jag ville nämligen köpa en vit jacka som jag hade spanat in tidigare igår, och Zacke hade beställt in ett par träningsskor för att ha till tävlingen. Men jackan var såld så den fick jag vara utan, åtminstonde för ett litet tag. Dom skulle beställa in den tills imorgon, eller var det kanske övermorgon.? Oj vilket bra minne jag har.

Men Zackes skor hade dom fixat och det var ändå viktigast.

Så in i mat affären för att köpa en yogurt till frukost imorgon. Zacke kom på att vi inte hade något snask på rummet och eftersom vi alltid vill ha något gott då och då så blev det lite sånt också...
image46
Det här är mitt lilla som jag skulle ha..hihi. Det stora choklad paketet högst upp är faktiskt bådas så det ska jag inte smaska i mig hela själv, bara nästan.
Nu när jag skrivit klart det här inlägget är mer än hälften av nötterna borta, den lilla chokladbiten och några cokos kakor. Men chokladbiten åt jag faktiskt inte ens hälften av för den var inte särskillt god.
Nu ska jag nog vänta med allt det andra tills jag har ätit mat som jag ringde och beställde för nästan en timme sen, borde vara här snart.

Nu är det här!!!


Kommentarer
Postat av: Alex

Vad är det för nötter? :P

2007-11-09 @ 00:43:34
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0