Snygging

Tycker jämt att jag ser mycket bättre ut på "ritade" bilder.
bara att klicka på en liten knapp så blir helt plötsligt bilden lite snyggare. Men jag är ju uppenbarligen ganska nöjd med orginalet också eftersom den fick vara med på min översta bild..haha
image65
image66
Vissa dagar..men allt för sellan är jag faktiskt nöjd med vad spegeln visar.. Kan vara så att jag borde klä mig i annat än träningskläder, låta håret vara utsläppt och sminka mig lite oftare. Men å andra sidan så känns det å himmlans onödigt att fixa till sig för att kunna visa sig nån timme innan jag måste tvätta bort sminket igen för att det är dags för nästa träningspass... Snälla!! Jag vill ha smink som är bra att ha medans man tränar.. haha Idag är visst en sån här utseende fixerad dag.

Kommentarer
Postat av: HELLO MOMMY

är du i KINA nu?

2007-11-10 @ 11:48:18
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: L&L

Snygga bilder :)

2007-11-10 @ 15:39:39
URL: http://the2ofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0