Sportiga jag.

Nu har jag suttit och gjort om bakgrunden på en massa bilder jag tagit idag. Hade tråkigt och ville ha några sportiga bilder på mig. Kan ju inte ha med mig kameran på träningarna och be folk ta kort på mig det känns ganska stört. Men det gjorde i och för sig bilden jag tog när jag ställde mig och drack vatten framför kameran också. Hahaha, blev många bilder innan som jag började garva på istället. Pojkvännen satt ju vid datorn och tittade på mig som om jag var lika konstig som jag såg ut.. :)
image185image186image187

Mycket adidas här. jackan och båda byxorna är adidas, vita tröjan från nike. Faktiskt inget från puma trots att jaggillar det märket så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0