Sushi

Kom precis hem från wu dao kou där jag och Zacke har ätit japanskt. Älskar deras sushi å idag testade jag en ny sorts rulle. "California rolls" MMmmm, dom skulle jag ta som min sista måltid om jag skulle veta att det var den sista. Kommer nog vara lycklig resten av kvällen känns det som.
Borde ha tagit en bild på allt för dom lägger upp det fint oxå, men ska ju helt klart tillbaka fler gånger så det får bli då. Ska kanske köpa en kamera i helgen så jag kan ta bra kort och inte behöva köra med mobilen jämt, är ju faktiskt inte en kamera mobil.

Helst skulle jag vilja tillbaka imorgon, eller att det skulle vara ett till mål efter middan så jag kunde äta det igen. Men imorgon har jag lovat Zacke att det är pizza.. Som varje helg. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0