Tidigare

God morgon. några av er kanske inte ens har gått och lagt er än klockan är ju bara 00:36 i sverige.

Idag kom jag ur sängen lite tidigare. Strax efter sju lyckades jag krypa upp. Känner nämligen för att springa lite extra innan träningen så jag blir ordentligt varm.

Har träningevärk på ett av dom jobbigaste ställena, nacken. Men det anade jag väl att jag skulle få av allt igår. Är bara så jobbigt när det gör ont så fort jag vill röra på huvudet för det gör man ju ändå ganska mycket.

Frukost idag blev en nutrilett brownie, glömde köpa yoghurt igår.
Är ganska nöjd med maten igår, vi åt i alla fall fyra gånger. Får se om vi lyckas med 5 eller 6 idag.

Dags att gå bort till träningshallen och springa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0