VM och Sörmlands nyheter

Det är tydligen med redan idag i tidningen hörde jag av hans bror.
Kikade in på deras hemsida men där stod det ju inget. får se om det gör det imorgon annars så måste jag tydligen vänta tills jag kommer till sverige.

Är ju nyfiken.. min pojkvän är med i tidningen och jag kan inte kolla vad det står.

Nu är han på väg tillbaka från mötet med landslaget. Verkade inte som om dom gav nån vidare information om VM för han vet fortfarande inte vart tävlingen är och imorgon är öppningscermonin. Ganska dåligt om jag får säga vad jag tycker. Men det ska bli roligt att se och jag kommer filma och ta mycket foton.

Beijing time 21:08


Kommentarer
Postat av: Celie

Är du någonstans där solen skiner på dig? Jag längtar bort just nu!

2007-11-10 @ 14:29:10
URL: http://blacktiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0