Hen hao

Eller som svenskar brukar säga...Mycket bra.
Ingen träning på två dagar och jag blir jätte arg över att jag aldrig kan träna och tror att jag kommer bli jätte dålig.
Men så vart det onsdag, blev ingen träning på morgonen som jag ville... Något irriterad går jag och köper en fjäderboll för att leka med senare. Sen är det dags att äta så man är lagom mätt två timmar senare när träningen med guo xiong börjar. Han kom!! Jag tar ett koffeinpiller och känner mig lite seg i början...uppvärmning...stretching...börjar sparka lite lätt. Tar av mig tjockbyxorna och allt börjar kännas lättare. Ordentliga sparkar och lite grundrörelser. Han säger att han blir glad för att det går så bra för mig.. Sen lägger han till, att om jag bara kunde vara vigare så skulle jag räknas som riktigt bra..humm... ajaj... att det ska vara så svårt för mig att bli vig i splitten.
Börjar hoppa, det känns lätt. Snurrar 540, inga problem. Klarar arial, twist och 540 waibai iofs inte till mabu men jag är glad ändå.
Jag vet att jag har sagt det tidigare.... Det är bra att vila ibland. Men ändå, så fort jag vilar så tror jag att jag missar jätte mycket och känner mig dålig. Och inte kommer jag lära mig efter den här gången heller..hahaha
Nu ska han ha mig till att stretcha mycket. Om tio dagar ska jag sitta i spagat i 10min åt båda hållen och lika med splitt. Vi skulle öka men en minut om dagen. AJ det kommer göra ont, men har jag tur så kommer han iaf inte sätta sig på mig när jag stretchar..  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0